Aanhoudende pijn in spieren, hoe ontstaat het?

De spieren in onze armen en benen zijn onmisbaar om te kunnen bewegen en worden dan ook dagelijks op de proef gesteld. Een goede doorbloeding is van belang voor het optimaal functioneren van ons lichaam. Elke cel, dus ook een spiercel, heeft zuurstof en voedingsstoffen nodig. Deze worden via het bloed door bloedvaten aangevoerd. Afvalstoffen die ontstaan bij de verbranding in de cel worden weer door de bloedvaten afgevoerd, uiteindelijk uit ons lichaam. Wanneer de doorbloeding niet optimaal is, kunnen cellen een tekort aan zuurstof en voedingsstoffen krijgen en hopen de afvalstoffen in het weefsel op. Het lichaam ‘vervuilt’ en zal minder goed gaan functioneren. Het bewegen wordt hierdoor moeilijker en gaat vaak gepaard met pijnlijke spieren in de armen en benen.

Wanneer de doorbloeding in het lichaam verhinderd blijft, zal de ophoping van afvalstoffen in het lichaam alleen maar meer worden en de pijn verergeren. Het is daarom af te raden om langer met deze pijnlijke spieren in de armen en benen rond te blijven lopen, maar je te laten behandelen met behulp van Quadrivas Therapy.

Quadrivas Therapy verlicht pijnlijke spieren in armen en benen

Quadrivas Therapy is een effectieve behandelmethode waarbij er met behulp van een diepe massage de doorbloeding in het lichaam wordt gestimuleerd. Door middel van unieke handgrepen wordt het weefsel op micro- en macroniveau in het lichaam ‘ontwart’ en ‘opengezet’. De bloedvaten versoepelen en de doorbloeding kan weer optimaal in het lichaam plaatsvinden. Zo worden de cellen goed gevoed en kunnen de afvalstoffen uit o.a. de spieren via de bloedbaan het lichaam verlaten en worden de pijnlijke spieren in de armen en benen verminderd of zelfs helemaal genezen. Zo is Quadrivas Therapy een effectieve therapie die op natuurlijke wijze het vasculaire systeem in het lichaam stimuleert en ervoor zorgt dat jij zonder pijnlijke spieren in de benen en armen je dagelijkse werkzaamheden kunt uitvoeren.

Benieuwd naar Quadrivas Therapy?

Wil je graag meer weten over Quadrivas Therapy of heb je behoefte aan advies van een erkende therapeut voor je pijnlijke spieren in de armen en benen? Neem contact op met Quadrivas Clinic Anita Davidson. In een eerste persoonlijk en vrijblijvend consultgesprek en behandeling wordt er gekeken hoe Quadrivas Therapy kan bijdragen aan het verlichten van jouw klachten.

" Super vriendelijk en persoonlijke service! Anita weet waar ze het over heeft. Na de 1e behandeling voelde ik al verschil. Aanrader! " - Danielle -
" Anita is een hele goede therapeute, waarbij je je op je gemak voelt. De therapie doet goed. Fijn om weer fitheid in de benen te voelen! " - Hilda -
" Dankzij de behandelingen van Anita zijn mijn benen merkbaar dunner en minder gevoelig geworden. " - Marieke -
" Al van de eerste kennismaking had ik een goed gevoel bij Anita. Door haar aangename persoonlijkheid en de rustige omgeving voel je je snel op je gemak. De behandeling is zeker niet pijnloos, maar na e " - Goele B -
" Fijne, kundige therapeute. Ook snel te bereiken telefonisch of per mail indien je na de behandeling nog vragen hebt. Ik voel me altijd goed geholpen door Anita. " - Renske -
Lees alle klantervaringen
Wil je graag meer informatie of wil je een afspraak maken?

Via het contactformulier op deze pagina kun je informatie opvragen over onze behandeling of over eventuele plaatsing op onze wachtlijst.

Mijn cliƫnten komen ondermeer uit Roggel, Overpelt, Helden, Bergeijk, Valkenswaard, Helmond, Lommel, Asten, Deurne, Leudal, Bocholt, Roermond, Leende, Hamont, Neerpelt, Heeze, Eindhoven, Maasbracht, Geldrop, Meijel